Jurnal De Calatorie 2.1

Ziua 2 - data 7 septembrie 2009
Locatia: Bulgaria, 'Nisipurile de aur', Hotel Kaliacra
Stiu ca e sa spunem dimineata, e ora 10:40, cam pe la inceputul activitatii zilnice al unor oameni mai lenesi (poate voi va treziti la ora 6 dimineata mancati ceva apoi va incepeti activitatea, ei bine eu pe la 9 ma trezesc, mananc apoi pe la 10-11 imi incep activitatea, mda, un om lenes). Afara ploua, e inorat, oh da si am uitat sa va spun aseara, marea sforaie, si nu ma lasa pe mine sa dorm (poate era de la cafea ...), de ce zic ca sforaie? Pentru ca valurile se izbesc de tarm si sunetul scos este asemanator si asemuit de mine unui sforait, mai scurt ce-i drept dar enervant cand esti obosit si vrei sa dormi. Dupa cum spuneam, m-am trezit azi pe la ora 8 jumatate, la 9:24 eram in sala de mese de unde se serveste micul dejun, pranzul, gustarea si cina, am mancat apoi un ou prajit, umpic de omleta, ceva ce pareau a fi cremvursti (cu kechup) rosii, o branza de capra care nu mi-a placut, parizer?! ( nu stiu sigur ce era ), cascaval ( semana cu parmezanul la textura ) si am baut doua cafele cu lapte carora cei de la hotel le zic cappuccino (am aflat ce am baut si eu aseara cu ocazia asta ... ). Da si o faza tare, la sucuri gen Pepsi, Mirinda ( au numai de la Pepsi-Cola ) exista un dozator, si vine la bar un neamt si cere si el o Cola Light la care bineinteles barmanul ii da ce altceva decat un Pepsi ... Da, da, da stupid si hilar, asa ziceam si eu, foarte tare. Cam atat cu jurnalul meu de calatorie pana la ora asta (10:53) ne vedem tot azi cred, ma duc sa fac un dush lung apoi cobor la receptie unde am WiFi si pot si eu vorbi cu Catalina, de care imi este bineonteles extrem de dor, stiu ieri am pomenit-o de vreo 3 ori in jurnalul de caalatorie ... Chiar o iubesc si de abia astept sa o revad. O sa, ar mai fi o problema de zis inainte sa plec: hotelul are piscina interioara dar ce sa vezi ... nu e incalzita! ... La revedere !

0 comentarii: