Jurnal De Calatorie 3


Ziua 5 - data 10 septembrie 2009
Locatia: Aceiasi
Ooo ... Ia uite, lipsesc zilele 3 si 4 ... Mmmm ... Oare ce s-o fi intamplat cu ele.
Daaa, stiu ca ultimele 2 zile n-am mai scris, probabil n-am avut chef, sau timp sau ambele ... nici eu nu mai stiu. Tot ce-mi aduc aminte in mare ar fi ca ieri am intrat in mare ... cam rece apa ce-i drept dar a fost distractiv sa ma izbeasca valurile in fund si apa sa ajunga peste tine si sa te zdrobeasca ca piciorul unui urias furios. In momentele alea te simti neputincios, esti nimic, esti ceva dar totusi un nimic, esti lipsit de putere si te gandesti ca acela n-ar fi fost un val ci comparatia insasi, ai fi murit imediat ca un vierme strivit pe o talpa oarecare nimanui ne pasandu-i de tine, ai fi ajuns instantaneu o mucozitate de vierme strivit ... Probabil luand inca 2 sau 3 guri de aer amestecate cu o canistra de durere si una de suferinta, probabil chiar mictionand de durere, asta daca vezica ta n-ar fi fost zdrobita si transformata in pateu. Uneori te simti mic, chiar daca esti mare, sau mai bine zis esti considerat de tine si de altii ca esti mare, defapt nu esti ... Tu nu ai nicio putere, nu ai nicio influenta, nu ai toti banii din lume, nu controlezi nimic altceva decat propriul destin, esti o celula intr-un intreg, poti fi una STEM sau una cu caracterul si destinul gata predefinit, dar asta depinde de tine si familia ta si mediul din care faci parte ... pana atunci esti oricum nimic.
Voi deriva acum de la acest subiect deoarece mai am cate ceva de povestit, pe langa gafe ca citez: 'we bay' da cu a scris, nu cu u, si asta la un exchange din statiune. Bineinteles ca m-a bufnit rasul iar oamenii se uitau la mine ca la felu' 'paispe'. O alta faza ... sunt cluburi si discoteci si chestii de genu asta in statiune cate vrei, si oameni, adica fete si baieti pe la 20, 20 si de ani care impart fluturase, zic ceva in bulgara, si apoi vazand ca nu ai inteles nimic din 'scalambatura' lor, te intreaba in engleza, de unde esti, si la un momentdat (dupa ce am trecut de vreo 5 astfel de filtre) m-am enervat si l-am lasat sa ma intrebe de unde sunt, si a intrebat, Romania, raspunsul meu a fost nu, Polonia, Germania, Spania, Suedia, Norvegia, deja nu mai stia tari ... Eu vorbeam cu el in engleza si cu accentul de american ( fiind singurul pe care il am si nu vreau sa ma laud sau ceva da il pronunt binisor *sniff*...) si omu' nu zicea america, sau marea britanie macar ... And i was like :'what's wrong with you god damn it (started to laugh a bit)' then i was like '*sigh*'. Mda... cam asta a fost, cred ca am uitat de ceva totusi, dar revin in cateva minute (imi e dor de Catalina ...) - Nu mai revin.

1 comentarii:

Anonim spunea...

aici.. nici măcar un amărât de pârţ..