Jurnal De Calatorie 2.2


Ziua 2 - data 7 septembrie 2009
Locatia: Bulgaria, 'Nisipurile de aur', hotel Kaliakra
Aceasta este inceputu celei de a doua parti din jurnalul de calatorie ziua doi. Pe aici prin statiune sunt bulgari, bineinteles, romani, rusi si o groaza de nemti. Da, tipi aceia inalti si blonzi cu femei inaltute si blonde, mai multi batranei ce-i drept, cu ochii aceia albastrii si plini de bucurie si respect, simpaticuti cum se plimba ei cu nepotii lor sau mai stiu eu ce activitati pt batranei, ba da si cand se apuca de baut, daaa, sunt si mai veseli si mai simpatici, si mai plini de respect dar si galagiosi, si nu asa, ca vorbesc mult, suntatat de veseli ca ii anunta si pe ceilalti, si vor sa asculte muzica bulgareasca, si se simt bine si te fac sa razi de nu mai poti, e foarte bine daca le intelegi si umpic limba (ma bucur ca pot face asta) te distrezi cu ei, te baga in seama(sper doar sa pot dormi de galagie) sunt foarte de treaba. O doamna 'germana' blonda, pe la 61 de ani din spusele ei, era cea mai vesela persoana din tot hotrlul, radea, dansa, vorbea in ruseste cu un alt batranel, vorbea cu alti prieteni, se distra de minune, la un momentdat 'dansa' un fel de 'brasoveanca' cu un baietel la vreo 10 ani, ceea ce mi s-a parut minunat, cand te gandesti cata viata este in ei, te astepti sa fie mai linistiti sa nu se bage in vorba cu tineretu' , sa nu exagereze cu bautura, dar sunt parca iarasi tineri, sau de abia au ajuns la 'tinerete', un alt lucru observat a fost ca nemti mai tineri, 30 si de ani, nu erau ca batraneii, erau foarte linistiti. Probabil par ca le studiez comportamentul ca pe cel al unor animale, urmeaza partea cu reproducerea acum (haha). Nu, defapt le studiez comportamentul deoarece sunt mai civilizati ca noi si mult mai cerebrali in deosebire de poporul nostru si sunt minunati. Destul din documentarul despre nemti, m-am plimbat in seara aceasta prin statiune si am observat ca este mai curata decat statiunile din Romania si Romania in general, plus spatiul verde bine amenajat si ah da, ei au muntele exact langa mare, un lucru foarte bun. In rest afara este tot frig, nu mai ploua dar pe jos e ud, si bate un vant ingrozitor. Marea se pare ca sforaie in continuare ( poate adorm totusi) am mai baut azi pe langa acele cafele pe care ei le numesc cappuccino, si o crema foarte buna de whiskey, cu gheata. Da, da, sunt minor dar poftele mele nu mai sunt de mult timp minore ( parca si aud: ' puteai macar sa te abtii, ziceai de nemti ca beau!' ... mda). In continuare imi e dor de Catalina si abia astept sa o revad, si nu chestia asta nu mi se trage de la bautura (cum ar zice unii) dar imi este dor si de Mircea Badea. Ma duc sa ma culc pana nu se trezesc nemtii din coma alcolica ... Noapte buna!

0 comentarii: